Je dobojované.....

31.08.2014 19:46
Martin Maivald s kobylou Gomba dokončili celú náročnú súťaž vo všestrannosti pri Alltech FEI Svetových jazdeckých hrách v Normandii s celkovými 172,3 bodmi. V záverečnom parkúre urobili 3 chyby a pripočítali si vrátane časovej penalizácie spolu 13 trestných bodov bodov .
 
 
 
 
Martin Maivald s Gombou  štartovali  pred vypredaným štadiónom v Caen. 
 
A čo na to sám Martin po ukončení súťaže?
 
.....,,škoda prvej chyby , ktorá  prišla hneď na kolmom skoku s číslom 1, ďalej sme zhodili deviatku, ktorá nasledovala približne 11 cvalových skokov po trojkombinácii na dlhej stene pri VIP tribune. Do tretice sme inkasovali na záverečnom oxere s číslom 12 , no cítim sklamanie i spokojenost zároveň. Som rád, že sme celú súťaž dokončili, ale mrzí ma hlavne tá posledná chyba. Na záverečnom skoku sme chybovať nemuseli. Bohužiaľ som neskoro reagoval po predošlom dvojskoku, po ktorom bola na 7 cvalových skokov spomínaná dvanástka. V dištanci som stratil rytmus a potom z toho bola zbytočná chyba. Tie dve zaváhanie pred tým, to boli skôr také nešťastné chyby, ale tá tretia, tá je vyslovene moja, "uviedol Martin . 
 
A ako vnímal jazdec svoj ​​životný štart pred viac ako 20 tisíckami divákmi? "Bolo to neskutočné. Myslel som, akú budem mať trému, ale prišlo to tak rýchlo, že som si to začal užívať až vo chvíli, keď som bol v cieli. 
 
Keď vojdete do arény, tak sa soustredíte len na  parkúr a ľudí moc nevnímate, ale potom už to bolo fantastické. "
 
Sme radi , že dokončili spoločne celú veľmi náročnú súťaž a zdraví sa budú vracať domov z skúsenosťami , ktoré určite zúročia v svojej ďalšej kariére.
 
                                                                                                                                                                                      šťastnú cestu domov.....